چه نیازی به طراحی هست؟

ابزار طراحی گرافیک ابزاری قدرتمند برای معرفی و توسعه هر کسب و کاری به حساب می‌آید اولین باری که مخاطب با نام تجاری شما ارتباط می‌گیرد، آینده روابط تجاری شما شکل می‌گیرد این قانون همانطور که درباره یک کارگاه تولیدی کوچک صدق می‌کند درباره بزرگترین شرکت‌های دنیا هم صادق است .
اگر شما با کیفیت‌ترین محصول یا خدمات را ارائه دهید اما اگر نتوانید مزایا و تمایزات خود را به صورت بصری به مخاطبتان نشان دهید کسی به محصول شما علاقمند نخواهد شد ، در این صورت نمی‌توان برای کسب و کار شما آینده‌ای روشن متصور بود از آنجایی که طراحی گرافیک ارتباط مستقیمی با میزان فروش کالا و خدمات دارد شما باید در تبلیغات از طرح‌های خلاقانه و جذاب گرافیکی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی با مخاطبتان ارتباط برقرار کنید و محصول و خدمات خود را به فروش برسانید.

داستان من

اگه بخوام به صورت خودمونی و راحت داستان خودم رو براتون تعریف کنم باید بگم که : مثله خیلی ها اسمم محمدِ . از بچگی علاقه زیادی به نقاشی و خطاطی داشتم همه دفتر کتابای خودم و بغل دستی هام پر بود از نقاشی من  .البته همون نقاشی های معروف دهه 60 که حتما یه خونه با سقف شیروانی و یه درخت سیب داخلش پیدا میشد. معلم هنرم میگفت استعدادت خوب دنبال همین کار رو بگیر . راستش الان که فکر میکنم نمیدونم  آقای معلم تو چی اون درخت و خونه میدید که ما در آینه نمیدیدم .

سرتون درد نیارم درس خوندم(منظور اینکه با  یازده دوازده  پاس کردم)  کنکور دادم و دانشگاه دولتی رشته تربیت بدنی قبول شدم چهارسال گذشت و فارغ التحصیل شدم .ولی هنوز  یه چیزی تو زندگیم سرجاش نبود من عاشق طراحی بودم شاید اگه کسی میگفت (سیستم آموزشی داغون اون موقع)که جای تو رشته هنرِ نه تربیت بدنی اوضاع بهتر میشد، خب اینم از معایب زندگی تو محیط کوچیک و محرومه .

خب حالا دیگه وقت بد و بیراه گفتن به زمین و زمان نبود دوباره شروع کردم تابستان 1392 بود با دردست داشتن مدرک لیسانس مثل یه دبستانی رفتم در دسترس ترین جایی که فکر میکردم بدردم میخوره ، اونجا یه تابلوسازی کوچیک بود .  خطاطی میکردم ،  ،طرح بنر میزدم و چاپ میکردم ،انواع تابلوهای تبلیغاتی و حتی تابلوهای راهنمایی و رانندگی کنار جاده رو میساختم و نصب میکردم.نقاشی ساختمون انجام میدادم خلاصه هر کاری که ذره ربطی به طراحی داشت رو رد نمیکردم .تا این لحظه که دارم بخشی از زندگیم را با شما به اشتراک میذارم  مثل یک شاگرد همیشه در حال یادگیری هستم و اعتقاد دارم روزی که فکر کنی خیلی میدونی ، اون روز تو دیگه متوقف شدی .بعداز گذشت چند سالی به مرحله ای از کار رسیدم که باید یه تیم تشکیل میدادم چون حجم کارم فوق العاده زیاد شده بود .

شروع کردم و از بین افراد خوش ذوق و با استعداد کسانی رو که فکر میکردم توانایی انجام این کار رو دارند رو دورهم جمع کردم و آموزش دادم .خیلی سخت بود اما انجامش دادم . من تبدیل شد به ما

حالا مجموعه ای شده بودیم که سعی می کند  با ارائه طرح‌های خلاقانه و جذاب در دسته‌بندی‌های گوناگون( بنر ، کارت ویزیت ،طرح لیزر، بروشور و…) تا حد زیادی نیاز افرادی که در زمینه های مختلف مانند چاپخانه‌ها ، تابلوسازان ، صنایع بسته‌بندی ،آتلیه‌ها و…فعالیت می‌کنند را برطرف سازد.

قطعاً مانند تمام کسب و کارها دارای نواقصی هستیم که با تلاش مجموعه و انتقادات سازنده شما جهت  رفع آنها تلاش می کنیم.

امید است به لطف ایزد منان خود را به بزرگترین و کامل‌ترین مجموعه در زمینه طرح‌های گرافیکی تبدیل کنیم .